We hopen dat je tevreden bent over je bestelling. Maar als dat onverhoopt niet het geval is, dan zoeken we graag samen met jou naar een passende oplossing. Daarbij werken we vanuit onderstaande gedachte:

  • Hebben wij overduidelijk een fout gemaakt bij het toevoegen van  jouw persoonlijke touch aan onze producten, dan zullen we de zending uiteraard retour nemen. Dat is anders als de fout aan jouzelf te wijten is. Heb je per ongeluk de verkeerde tekst doorgegeven of vind je achteraf de kleur minder mooi dan je vooraf had gedacht, dan kunnen wij je bestelling helaas niet terugnemen. Het product is immers speciaal voor jou gemaakt.
  • Retourneren kan tot 14 dagen na het bezorgmoment 
  • Meld je retourzending van te voren via info@apersonaldutch.nl en geef daarbij aan waarom je wilt retourneren. Wij nemen vervolgens contact met je op. We bespreken dan de verschillende opties. Wellicht zijn er meer oplossingen mogelijk dan retourneren.
  • Komen we tot de conclusie dat retourneren de beste optie is, dan stuur je het artikel (indien mogelijk) in de originele verpakking retour, je verpakt het goed en frankeert het voldoende.
  • Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt/beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per mail. Na goedkeuring van je retourzending storten wij binnen 5 werkdagen het bedrag terug op je rekening.
© 2017 - 2024 A Personal Dutch | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel